Pozycjonowanie sklepu z gadżetami kolejowymi

Przedstawiam efekty pozycjonowania sklepu z gadżetami kolejowymi.

Wersja Video

Wersja tekstowa

W sierpniu 2022 rozpocząłem współpracę z klientem, który chciał pozycjonować sklep z gadżetami kolejowymi. Branża jest mało konkurencyjna, a ja zaczynałem dopiero współpracę z klientami, więc zaproponowałem niski budżet w kwocie 300 zł miesięcznie, który okazał się być wystarczający dla tej branży. Zaznaczę jednak, że w przypadku sklepów te budżety zazwyczaj muszą być dużo większe.

Kluczowymi działaniami, które wykonałem były:

  • Optymalizacja strony głównej, kategorii oraz kluczowych produktów (aby uwzględniały frazy kluczowe)
  • Zdobywanie linków z różnych źródeł, w tym w szczególności z własnych, mocnych stron

Dzięki pozycjonowaniu zysk netto klienta wzrósł w 2023 roku o 157% w stosunku do roku poprzedniego.

Klient jest zadowolony ze współpracy, o czym świadczy polecanie mnie na grupach Facebook’owych. Świadczy też o tym wystawiona opinia na wizytówce Google:

To tyle jeśli chodzi o to zlecenie. Jeśli jesteś zainteresowany pozycjonowaniem to zapraszam do kontaktu.