Pozycjonowanie sklepu z gadżetami kolejowymi

Pozycjonowanie sklepu z gadżetami kolejowymi rozpocząłem w sierpniu 2022 roku. Zaproponowałem skromny budżet w kwocie 150 zł miesięcznie, który okazał się wystarczający do czynienia stałych postępów w wynikach wyszukiwania.

Wykonane działania

Działania, które podejmowałem w procesie pozycjonowania sklepu:

  • Zmiana title i opisu na stronie głównej, aby uwzględnione były frazy kluczowe
  • Praca nad kategoriami i nazwami produktów, aby uwzględniały frazy kluczowe
  • Regularne zdobywanie linków z różnych miejscówek

Efekty działań

Kiedy startowaliśmy z pozycjonowaniem sklep miał pojedyncze wejścia z wyszukiwarki. Pozycje strony regularnie rosną:

Wzrost liczby fraz w TOP10

Dzięki temu w ostatnich 12 miesiącach sklep odwiedzono z wyszukiwarki Google 14 tys. razy, co właścicielowi strony daje powody do zadowolenia, w związku ze zwiększoną sprzedażą produktów. Zadowolony klient zdecydował się w październiku 2023 na zwiększenie budżetu do 300 zł miesięcznie, dzięki czemu można mocniej inwestować w linki.

Liczba odwiedzin z wyszukiwarki Google w ostatnich 12 miesiącach

Proces pozycjonowania trwa. Sklep na większość najważniejszych fraz zajmuje pozycje TOP1 i TOP2.

Zyski

Porównując rok 2023 do 2022 klient zanotował ponad 150% wzrostu w sprzedaży oraz zysku netto, co było w głównej mierze zasługą odwiedzin sklepu z wyszukiwarki.

Opinia klienta

Klient pod jednym z moich postów na Facebooku podzielił się swoją opinią na temat współpracy ze mną:

Darmowa wycena

Interesuje Cię wycena pozycjonowania Twojej strony? Skontaktuj się ze mną: