Pozycjonowanie czterech stron medycznych

Przedstawiam efekty pozycjonowania stron medycznych.

Wersja Video

Wersja tekstowa

W czerwcu 2023 roku rozpocząłem współpracę z klientką, która chciała pozycjonować cztery portale medyczne. Portale dotyczą gabinetów i kursów fizjoterapii uroginekologicznej, szkoły rodzenia i dwóch ogólnopolskich programów fizjoterapii. Klientce najbardziej zależy na wynikach dla gabinetów w Poznaniu i kursów fizjotererapii uroginekologicznej. Koszt miesięczny współpracy to 1200-1800 zł, w zależności od okresu.

Działań, które podjąłem pod kątem pozycjonowania jest cała masa:

  • Przekierowywanie błędnych linków ze stron zewnętrznych na działające podstrony
  • Poprawienie szybkości stron
  • Optymalizacja URL, title, alt-ów, H1 pod frazy kluczowe
  • Praca nad linkowaniem wewnętrznym i linkowaniem między tymi czterema stronami
  • Zaplanowanie treści na portal nr. 3, który ma najmniejszy ruch
  • Tworzenie planu linkowania poprzez badanie linków konkurencji
  • Kupno domen pod strony zapleczowe, postawienie zaplecza
  • Dodawanie stron do najmocniejszych katalogów firm
  • Zdobywanie linków z najpopularniejszych i niezespamowanych for
  • Indeksowanie linków niezaindeksowanych
  • Analiza rozkładu anchorów konkurencji
  • Zlecanie artykułów sponsorowanych i ich publikacja
  • Outreach, czyli kontakt z osobami, które wspomniały o kliencie, w celu pozyskania linka
  • Zakup linków na stronach, które rankują na pozycjonowane frazy kluczowe

Jakie to dało efekty? Dla kluczowej strony utrzymują się od dłuższego czasu frazy w TOP3 i TOP10, a w ostatnim czasie uruchomiłem jeszcze kampanię Google Ads w wynikach sponsorowanych, która jest dodatkowym źródłem ruchu i przynosi konwersje.

Klientka wystawiła na wizytówce Google krótką i konkretną opinię. Dała 5 gwiazdek i napisała:

To tyle jeśli chodzi o to zlecenie. Jeśli jesteś zainteresowany pozycjonowaniem to zapraszam do kontaktu.