Przedstawiam efekty pozycjonowania stron medycznych.
Wersja Video
Wersja tekstowa
W czerwcu 2023 roku rozpocząłem współpracę z klientką, która chciała pozycjonować cztery portale medyczne. Portale dotyczą gabinetów i kursów fizjoterapii uroginekologicznej, szkoły rodzenia i dwóch ogólnopolskich programów fizjoterapii. Klientce najbardziej zależy na wynikach dla gabinetów w Poznaniu i kursów fizjotererapii uroginekologicznej. Koszt miesięczny współpracy to 1200-1800 zł, w zależności od okresu.
Działań, które podjąłem pod kątem pozycjonowania jest cała masa:
- Przekierowywanie błędnych linków ze stron zewnętrznych na działające podstrony
- Poprawienie szybkości stron
- Optymalizacja URL, title, alt-ów, H1 pod frazy kluczowe
- Praca nad linkowaniem wewnętrznym i linkowaniem między tymi czterema stronami
- Zaplanowanie treści na portal nr. 3, który ma najmniejszy ruch
- Tworzenie planu linkowania poprzez badanie linków konkurencji
- Kupno domen pod strony zapleczowe, postawienie zaplecza
- Dodawanie stron do najmocniejszych katalogów firm
- Zdobywanie linków z najpopularniejszych i niezespamowanych for
- Indeksowanie linków niezaindeksowanych
- Analiza rozkładu anchorów konkurencji
- Zlecanie artykułów sponsorowanych i ich publikacja
- Outreach, czyli kontakt z osobami, które wspomniały o kliencie, w celu pozyskania linka
- Zakup linków na stronach, które rankują na pozycjonowane frazy kluczowe
Jakie to dało efekty? Dla kluczowej strony utrzymują się od dłuższego czasu frazy w TOP3 i TOP10, a w ostatnim czasie uruchomiłem jeszcze kampanię Google Ads w wynikach sponsorowanych, która jest dodatkowym źródłem ruchu i przynosi konwersje.

Klientka wystawiła na wizytówce Google krótką i konkretną opinię. Dała 5 gwiazdek i napisała:

To tyle jeśli chodzi o to zlecenie. Jeśli jesteś zainteresowany pozycjonowaniem to zapraszam do kontaktu.
- Łukasz Misiarz
- lukasz.jan.misiarz@gmail.com
- Tel. 536 927 989
